Re: DivX na "slabym" sprzecie

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 15:51:58 MET

Wozik <wozik_at_stone.pl>, wypocił co następuje...
> Jest sobie komputer: Pentium II 266 MHz, RIVA TNT2 M64, 256 MB RAM i
> Windows XP.
>
> Na moje oko DivX-y powinny odtwarzać się płynnie, a jednak się
> przycinają, gdzie leży przyczyna?

Twoim (i moim) problemem jest karta grafiki - m64 - a dokladnie wersja
sterownikow. Jak to juz pisalem wczesniej na grupie po przejsciu na
sterowniki Fachmana 1.15, filmy zaleczy mi chulac az milo bez wzgledu na to
co sie z nimi dzialo na nowszych sterach a przypomne,ze przycinaly
niemilosiernie mimo ze mam C566=>800).
Niestety jak to juz zauwazono, sterowniki te moga powodowac problemy podczas
grania w gry 3D!
Pomimo to proponuje sprobowac - to nie boli - mo(r)ze pomo(r)ze, a mo(r)ze
nie :-)
http://www.nvidia.com.pl/download.html?Fachman

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~