Re: ABIT kt7A + BARACUDA 4 = KICHA

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 16:49:04 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

> Powinno dać normalną pracę dysku, a nie skoki transferu na poziomie
> 3 MB/s. Coś w połączeniu BIOSu i dysku tam nie gra na pewno.
>
> Tu nie chodzi o zysk z RAIDa, tylko w ogóle o normalną pracę dysku
> przecież.

> Te HPT chyba nic poza 0 i 1 chyba nie mają... Ewentualnie 5.

Mam pytanie do szanownego kolegi czy kolega to ma i czy instalował jeżeli
nie to słowo "chyba" jest zbędne,natomiast powiem tak pytajacy wyraźnie
napisał ,że wpiął dysk do portu kontrolera ,wiec jeszce raz wyraźnie
podkreślam samo wpięcie nic nie daje to raz a przy złych kablach może
stwarzać poważne problemy.Zgodność wersji biosu ma decydujące znaczenie gdy
faktycznie instalujemy RAID czyli uruchamiamy obsługę matrycy
Temat był opisywany między niinymi w "CHPIE" Ponadtoo oile dobrze pamiętam
to w sterownikach Barakudy stierdzono błąd który powodował awaryjną praę pod
360 nie jestem p[ewny czy rownież pod 370
JanuszHor