Re: Durak 700 i ECS

Autor: Marcin Parka (M.Parka_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 15:52:11 MET

> no nie kaskaderski bo chcac zmieniac mnoznik i tam musze zamalowac L1 co
nie
> jest czym extremalnym - ale mostkow od napiecia nie zmienialem .... jak
> rozumiem, wystarczy polaczyc odpowiednie mostki L7 i bedzie "git" ?

Na ECS nie ma sensu zamalowywanie L1, więc kręcenie to tylko magistrala na
133 i zamalowane L7 - wszystkie zamalowane to 1,85V dla stabilności,
Można się bawić w cięcie mostków to wtedy możliwa będzie nawet zmiana
mnoznika (tnie się i maluje odpowiednie (L3,L4)??? - nie wiem wiec sie nie
wypowiadam)..

MP