Re: Jaka drukarka pod USB ?

Autor: GL (grendel_at_go2.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 15:07:38 MET

On Thu, 3 Jan 2002 20:40:15 +0100, "RickvanDyke"
<rickvandyke_at_poczta.onet.pl> wrote:

>No wlasnie tez sklaniam sie ku tej drukarce, lecz przed zakupem chcialem
>sie dowiedziec czy jest moze jakas lepsza za te cene?

Za tę cenę chyba nie - Cannony wydają się atrakcyjne, ale jeśli
uwzględni się wielkość cartridge'y z atramentem, nie jest już tak
ciekawie, no chyba, że ktoś chce tylko drukować tekst i będzie używał
atramentu Pelicana ;) (znam takich odlotowców)

Używam Hp 845c od chyba 2 miesięcy - jak narazie jestem pod wrażeniem
mimo, iż zawsze należałem do sceptyków jeśli chodzi o HP (miałem złe
przejścia z HP640).

Grendel