ati radeon 8500le

Autor: kedar (kedar_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 14:48:21 MET

Witam

Wlasnie sobie zakupilem taka karte, jednak mam pewne watpliwosci (choc musze
przyznac ze nie wiem czy to wina karty graficznej).
Mianowicie w trakcie np. gry lub w jakims demku od czasu do czasu zauwazam
taki zgrzyt: tzn. animuje sie plynnie i nagle przeskok.
Strasznie mnie to wkurza.
Czy zauazyliscie cos podobnego, czy to jest normalne (czy moze karty nvidi
dzialaja lepiej), czego to moze byc wina (karta nie wyrabia?).

Radek Pasiek
kedar_at_student.uci.agh.edu.pl