TV-OUT i nagły brak obrazu na TV :-(

Autor: Arkadiusz Piotrowski (arekp_at_pactor.com.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 13:37:00 MET

Nie wiem co się stało, ale pewnego dnia przestał odbierać obraz na TV
podłączony do TV-OUTu.... Mam Asusa TNT2 Pro Deluxe z wyjściem podłączonym
pod Composite do TV 21" Philipsa. Korzystam z programy TVCC2000 1.21 i przez
rok wszystko było w porządku a tu nagle taka niespodzianka..
Sprawdzałem - kable się nie odulutowały są OK co potwierdza zielona lampka w
TVCC przy Composite. Zmianiałem sterowniki ASUSA na Detonatory, prbóbowalem
na S-VHS też nie pomaga. W opcjach programu też próbowałem różnych
kombinacji.
Może ktoś spotkał się z podobnym przypakiem i udało mu się rozwiązać
problem? Proszę o pomoc!!!

--
<< Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: info_at_arcomp.com.pl >>
<< ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>