XP się nie zamyka! (wiem że NTG)

Autor: Michał Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 12:42:23 MET

Wiem że NTG ale na pl.comp.os.ms-windows.winnt się pytałem już 2 razy bez
jakiegokolwiek odzewu!

A więc
miałem problem z zamykaniem win98 jak wszyscy, ale co dziwne, pod XP mam
podobnie - potrafi się zamknąć po jakiejś minucie (!), albo w ogóle się nie
zamyka!
po wylogowaniu i zapisaniu ustawień zamiera na "Zamykanie systemu
windows"...
co z tym fantem zrobić?
płyta ABit BH6 (chyba tylko ona może mieć z tym związek :-)
aha - pod win2k to samo
na początku było ok, dopiero po kilku restartach się zaczęło ...

Michał Wysocki alias Klakier
mwsoft_at_satkabel.com.pl
GG#: 73657      GSM: 600 812 209