Re: IBM DTLA 307030

Autor: _at_r2r
Data: Sat 05 Jan 2002 - 11:23:46 MET

"Alti" <altiok_at_wp.pl> napisał(a):

>Wtyczka na prad tez jest idiotoodporna.

idiotoodporna moze i tak ale nie alkoholikoodporna ;))). Kiedyś w stanie
wskazującym zachciało mi sie podłączyć CDrom do kopmpa. Zawziąłem sie że
wtyczka od zasilania ma być tak a nie odwrotnie i udało mi sie ją wcisnąć
nie tak jak trzeba (nie pytajcie jak tego dokonałem bo sam do dzisiej sie
temu dziwie ;). Efekt był taki że po załączeniu peceta cd otworzyło
szufladkę i tak mu już zostało na wieki ;)). Szkoda bo to była całkiem
dobra Toshiba...

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net