Re: hasełko na BIOS

Autor: Rob (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 00:03:22 MET

wyjecie baterii i odlaczenie kabla od kontaktu na jakies 3 - 4 godziny
wykasuje haslo - sprawdzone na moim IBMku

BIOS masz w malym, kwadratowym scalaku - na 99% jest to ten z naklejka.

Wejdz na strone IBM'a i wyszukaj po modelu - 4. cyfry i 3. litery lub
cyfry... (np. 6875 - P5H) i tam znajdziesz wszystko - drivery, nowszy bios,
program diagnostyczny...

Pozdrowienia

Rob.