Re: podrecenie 233

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 06:01:39 MET

Piotr R. wrote:

> ale moj max mnoznik jest 3.5 wiec nie wiem co wymyslec
> a co do ramu to mam kosc 32 pc66 i 64 pc100.

Jak kcesz ustalić czy to RAM siada to daj mu 3*75 (powinno być
symbolicznie szybciej niż 3.5*66), być może do osiągnięcia stabilności
będziesz musiał dać wolniejsze timingi w BIOSie

Jak kcesz ustalić czy to siada proc, to rób 3.5*75 ale z tą szybszą
kością.

Nie napisałeś jaka to płyta; pomedytuj nad nią względnie poszukaj jakichś
nieoficjalnych informacji, a nuż się uda "odkryć" ustawienie FSB na 83 :-)
Tylko ostrożnie z dyskiem ...

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak