Re: Co sądzicie o MATROX MILLENIUM G450 16MB DDR TV OUT

Autor: Macior (maciek72_at_interia.WyskrobTo.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 01:09:01 MET

Jacek "Merlin" Masiulaniec nadaje:

>Dobra to karta?
>
>Chodzi głównie o wydajność 2D (choć 3D też by się przydało :)).
>Mój monitor to Samsung SyncMaster 750s (nie płaski).

Co prawda mam G400 32 MB, ale od G450 wiele się ona - zdaje się - nie
różni. Jakość obrazu jest znakomita (zdaniem speców najlepsza), a co do
3D: W Q3A pograsz bez stresów, w nowsze już gorzej, niemniej w
32-bitowym kolorze jest ona wciąż wyraźnie lepsza od tak dziś popularnej
w supermarketach GF2 MX 200.

--
Serdeczności, Macior