Re: Cd-rom problem

Autor: Mateusz Symaniuksztis (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 23:13:21 MET

yariss wrote:

> Witam
> Od pewnego czasu Cd-rom /LG 52x/ przestal czytac zwykle plyty cd-audio. Po
> wlozeniu plyty i uruchomieniu dowolnego programu do odtwarzania muzyki
> przelatuje kilka poczatkow utworow /zwykle 3-4/ i potem przestaje plyta
> dzialac. Nie jest to problem tylko jednej plyty. Sprawdzane bylo na wielu i
> ze wszystkimi jest tak samo. Wczesniej, wszystkie te plyty chodzily na tym
> cd-r bez problemu.
> Jesli chodzi o plyty z danymi lub plikami mp3 wszystko jest ok. Co moze byc
> [...]

Ja to nazywam solidnoscia firmy LG... :)
według mnie to pierwsza oznaka rozkalibrowywania lasera...
Dobra rada : Jezeli jest na gwarancji oddawaj ja do serwisu jezeli nie
to szybko szukaj frajera ktory to kupi zanim kompletnire to padnie...

Pozdrawiam i Polecam się na przyszlosc...

Mateusz Symaniuksztis