Re: Monitory AOC

Autor: HARY (Hary_at_address.is.invalid)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 23:03:44 MET

Marcin Tworek <marcintworek_at_post.pl> wrote:
> Uzywam dopiero od okolo miesiaca monitora:
> AOC 7 Glr. Monitor 17 calowy, plaski.
> Wszystko wyswietla bardzo ladnie.

Takoż od miesiąca. To nie jest "prawdziwy" płaski monitor. Sprawdzałem
w sklepie 3 egzeplarze (wystawiony do oglądania był wręcz
antyreklamowy) w trybach graficznych. Dopiero po zakupie zauważyłem, że
w trybach tekstowych znaki w różnych obszarach ekranu nie są jednakowej
szerokości (najłatwiej to zauważyć na kursorze myszy).

Czuj się ostrzeżony!

  HARY