Re: gdzie kupic tanio obudowy chieftec (oprocz actiona)

Autor: Tomasz Lemiech (szpajder_at_staszic.waw.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 20:15:18 MET

kedar <kedar_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote:
> Nie mow ze masz mozliwosc kupienia ich a action.
> Ja juz wydzwaniam do nich od miesiaca i wciaz mi mowia ze ich nie ma (w
> zasadzie to ich nie sprzedaja juz).

Dowiedziałem się od nich, że Chieftec nie ma certyfikatu B na swoje wyroby
(oczywiście jest on wymagany przez nasze kochane władze). Chieftec ponoć
ociąga się z tym certyfikatem od września, jeśli dalej tak będą się
spieszyć, to Action zerwie z nimi współpracę. I nie będzie już
żadnego dystrybutora Chiefteców w Polsce :(

Pozdrawiam,

--
			     	 Tomasz Lemiech (RLU#189399) (TL4681-RIPE)
				     <mailto: szpajder_at_staszic.waw.pl>