problemy z modemem

Autor: Łukasz (napisz_at_o2.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 21:01:55 MET

Przez półtora roku łączyłem sie z internetem przez TP SA z prędkością 44000
bajtów/s. Od tygodnia mam stałe łącze do internetu przez Dialog. Przez
pierwsze 2 dni predkość nieschodziła poniżej 50000 bajtów/s. Przez następne
dni, aż do tej pory łączy z prędkością do 33600 bajtów/s. Dlaczego prędkość
połączenia tak spadła i dlaczego niemogę połączyć się z większą prędkością?

p.s. sąsiad obok z bloku łączy się bezprzewrwy z prędkością 52000 baitów/s
p.s. korzystam z modemu Zoltrix Phantom 56K HSP Win Modem PCI