Re: ABIT kt7A + BARACUDA 4 = KICHA

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 20:57:34 MET

Użytkownik "Paulo" <stefpa_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam, kłopot z Barracudą IV
> Po przełożeniu do kanału KT 133A transfer jednolity 3MB/s - kicha jeszcze

samo wpięcie do portu obsługiwanego przez ten kontroler nic nie daje,Trzeba
ustawic matrycę w biosie kontrolera a więc 0, 1 lub 2 lub 3, i tak matryca
0/zero/ musi miec dwa dyski i tylko przyśpiesza pracę dysków,matryca 1 i 2
przyśpiesza pracę i jednocześnie zwiększ bezpieczeństwo danych zapisywanych
na matrycy,ale już do matrycy 2 trzeba miec 3 dyski i tak dalej,Jesze jedna
uwaga głownym zadaniem matrycy dyskowej jest bezpieczeństwo danych a nie
szybkość pracy dysku choć to również robi.Możliwe,że znasz te problemy ale
czyję się w obowiązku napisać jeszcze o bardzo ważnej sprawie uruchomienie
biosu kontrolera HPT370 i ustawienie matrycy jest jednoznaczne z usunięciem
wszyskich danych tak jak po założeniu nowych partycji.Ponadto masz płyte
ABIT więcc kontroler jest na płycie i powinneś otrzymać dyskietkę" HOT RODtm
100 Pro DriverDisk 1/1 Version 1.30 i najważniejsze to właśnie wersja u
mnie jest 1.30 i ona musi kiniecznie być zgodna z wersją biosu płyty głownej
inaczczej jak piszesz jest kicha.Ja mam płytę AbitBX133 Rajd.Ten sterownik
instaluje się i windows go widzi jako SCSII.Jeszcze jedna sprawa niestety
barakudy nie najlepiej pracują na matrycy ,było o tym na grupie.No nie piszę
już o prawidłowych kabelkach to znaczy 80 i z tego co wiem to barakuda
pracuje w standarcie ATA 100 .a więc żadne inne kabelki
JanuszHor