Re: czy Pentagram omen chodzi pod Athlonem

Autor: Albert (guzal_at_go2.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 21:05:54 MET

> Chodzi pod Duronem, to dlaczego nie miałby i pod Athlonem.
>
> --
> Pozdrawiam
> Krzysztof "Goomich" Ferenc
> goomich_at_interia.pl UIN: 6750153
> "The Death Star Project was our last, best hope for peace..."

Dzięki o to mi chodziło bo znajomy próbował podłączyć i coś mu nie grało a
ja przez telefon nie pomogłem mu bo ne potrafił wytłumaczyś co mi niegra - a
drugi ktury chandlował pentargamami wspominał coś że nie wkładali Omena pod
Durona/Athlona bo coś się sypało
Acha mi chodzi i tego pierwszego omena i najnowszego -jeśli to ten to jest
ok.

Pozdrawiam