Pioneer DVD-500M

Autor: Miron (miron_at_idea.net.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 19:22:48 MET

Witam Wszystkich!

Czy ktos mial juz przyjemnosc przetestowac sprzet jak w temacie?
Jestem jego swiezym posiadaczem i mam problem z czytaniem plyt wlasnie DVD.
CD czyta od razu bez problemu, tak samo CD-R i CD-RW.
Wszystkie DVD bez regionu zaskakuja tez po wloazniu.
Natomiast plytki DVD z regionem (2) dopiero za ktoryms tam razem, mimo, ze
napet pokazuje, ze ma ustawiony region wlasnie 2.

Moze ktos bedzie wiedzial czemu tak sie dzieje i czy moze jest to wina
sprzetu?

pozdroovka,
Miron