Re: Zgrywanie filmu z kamery

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 19:20:09 MET

"Shm" <shmayek_at_motocykle.org> wystukał
(news:a13tu8$703$1_at_h1.uw.edu.pl):

> Mam taki problem, mianowicie chce zgrac z kamery jakis
> material na dysk, ale w kamerze jest wyjscie composite,
> a na karcie mam wejscie svhs. Mam przejsciowke
> composite-svhs, ale obraz jest zgrywany bez koloru (dlatego
> ze przejsciowka jest tak prymitywnie prosta).
> Czy sa jakies przejsciowki, ktore pozwola na zgranie tego
> w kolorze?
Masz problem, bo sygnalow chrominacji i luminacji z kamery nie
rozdzielisz. Sprobuj tak: zewrzyj sygnal Composite z kamery z pinami 3
i 4 wejscia S-Video w karcie. Opis pinow masz np. tu:
http://www.hardwarebook.net/connector/av/svideo.html
Pozdrawiam
Egghead