padnięty dysk i inne takie

Autor: cyklop_at_techemail.com
Data: Fri 04 Jan 2002 - 17:38:44 MET

Dosiego:)

ladnie sie zaczyna

1. moj dwuletni twardziel WDC 75AA odmowil wspolpracy. Jest niewykrywalny przez
BIOS, a do tego po podlaczeniu sprawia, ze wszystkie inne urzadzenia (twardziel
lub CD) na tej szelce sa niewidoczne. Probowalem wszystkich kombinacji ze
zworkami, szelkami, i ciagle nic.
Jak z takiego padla odzyskac dane?\

2. po ostatniej wymianie baterii na plycie 486 pojawil sie problem - nowa
bateria wytrzymuje 48 h i jest po niej. Co jest grane???

3. mam plyte (MSI pod athlona) z padnietym biosem na skutek zlego flashowania.
Podobno istnieja "kombinacje na niesmiertelnosc" czyli uruchamiajac kompa w
wcisnietymi ctrl-home czy cos takiego, bios jest automatycznie flashowany z
dyskietki.
Czy ktos cos wie na ten temat?

Pozdrawiam i licze na w miare szybka odpowiedz:)

Piotr Wawrowski

PS: wysylam tego posta po raz drugi bo cos nie bardzo mi chce wejsc z onetu, z
gory przepraszam