Re: Którego Celerona wybrać?

Autor: Toper (toperek_at_interia.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 15:07:03 MET

> Poczytaj watek " Czy celerona II mozna po prostu puscic na 133"
> sprzed paru dni.
dzięki, już czytałem, ale może taki 900 też pójdzie na 133? Wtedy będzie
jeszcze szybciej a różnica w cenie niewielka. Poza tym moja płyta jest już
starawa i ma kontroler HPT366, którego i tak nie używam, ale on lubi
stwarzać problemy przy podkręcaniu.
Ten którego mam też prawie chodzi na 100 MHz, ale się coś wywala przy
ładowaniu systemu. Temp jest niska (32 stopnie) ale coś innego nie
wytrzymuje... tylko nie wiem co.

Pozdrawiam
Toper