Dysk startuje tylko po "sprzetowym resecie" - dlaczego ???

Autor: Gento (ekodeck_at_polbox.com)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 23:30:06 MET

Witam!
Mam Asusa AV7 na Via KT133. Moj dysk startuje tylko po sprzetowym wylaczeniu
komputera (power off). Przy restarcie lub recznym resecie BIOS nie wykrywa
dysku. Sprawdzalem u kolegi i u niego wszystko bylo OK! (sprzet na Intelu).
Czy siada mi plyta (sprawdzalem na innym kanale IDE , UDMA 100 , zmienialem
tasmy i to samo ;(( ) ?
Czy moze to problem z BIOS'em (kosc , bateria na plycie) ?

Jesli ktos spotkal sie z takimi objawami , prosze o info.
Dzieki.