system.ini - prosba o pomoc

Autor: VITOR (vitorrivaldo_at_interia.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 22:56:23 MET

Witam
Przepraszam za lamerski ton mojej wypowiedzi, ale mam problem, z którym
sobie nie radzę. Nabyłem niedawno nowy dysk, zainstalowałem sterowniki m.in.
do karty sieciowej. Teraz przy każdym uruchomieniu systemu występuje
komunikat : System.ini odwołuje się do programu, który już nie istnieje....
Następnie pojawiąją się komunikaty vnetsup.vxd, dfs.vxd, vredir.vxd,
msnp32.dll z informacją, że programy te nie istnieją. Przy każdym z nich
należy wciskać spację, aby windows prawidłowo się uruchomił. Próbowałem
usunąć te wpisy z rejestru, ale nie mogę ich odnaleźć. Program Reg Cleaner
też nic nie wykrył... Proszę o pomoc, jak się do tego dobrać i co zrobić
żeby Windows uruchamiał się prawidłowo.
Dziękuję i proszę o wyrozumiałość