Modem - Pomocy!

Autor: ToMaSzeK (t0maszek_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 21:19:03 MET

Witam
Od dłuższego czasu mam problem z głośniczkiem na modemie Microcom
InPorte Voice. Po zainstalowaniu najnowszych sterowników ze strony
fincom-a, głośniczek nie wydaje z siebie dźwięków. System WinXP PL
Pro. To samo dzieje się na domyślnych sterownikach z WinXp.
Szukałem już w sieci jakichś informacji, faq-a, ale nic nie znalazłem.
Czy ktoś ma może podobny problem i wie jak go rozwiązać?
Pod Win98 głośniczek chodzi jak trzeba, a pod Win2k i Xp - cisza.
Czy istnieje możliwość sprawdzenia głośniczka w hiperterminalu z
windy?

Pozdrawiam wszystkich
ToMaSzeK