Re: apka do karty tv

Autor: Grzech (surym_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 20:27:28 MET

U=BFytkownik "mizs" <dedeusz_at_pf.pl> napisa=B3 w wiadomo=B6ci =
> zalezy od systemu (czytaj sterownikow)... najbardziej bezproblemowe =
sa:
> virtualdub dla win98
> amcap dla win2k
>=20
> do ogladania rzeczywiscie borg (powinien dzialac) a 25 pln to nie jest
> wygorowana cena ;)
> albo np dscaler i tutaj to juz raczej niezaleznie od systemu bo =
programy
> korzystaja z wlasnych driverow, co najwyzej moga sie pogryzc ze =
sterownikami
> [...]
no je=B6li chodzi o OS to w2k. amcap jest jaki=B6 taki biedny...borg pro =
to kosztuje 25, ale ziela. grabienie to jest p=F3=B3 biedy, mam co=B6 =
takiego: pure motion capture, ale niestety nie kompresuje dzwi=EAku w =
locie :((. chodzi mi o jak=B1=B6 wygodn=B1 apk=EA do ogl=B1dania, z =
obs=B3ug=B1 teletext itp. nie wszystko chodzi pod w2k (wdm), a jeszcze z =
e sp=F3=B3ce z sb Live to bywa r=F3=BFnie

--=20
Grzech

when replying to priv,=20
remember to remove 'spam'