Wyciszanie kompa - temat rzeka;))

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 20:41:54 MET

Witam:)

Dzięki Waszym radom uciszyłem już wentylator na grafice i na procesorze:)

W tej chwili najgłośniejsze urządzenie to dysk. Mam zamiar użyć maty
dźwiękochłonnej, tylko nie wiem które rozwiązanie będzie lepsze:
1. Wykleić prawie całą (niewielkie przestrzenie na wlot i wylot powietrza)
obudowę komputera od wewnątrz - równomierny wzrost temperatury w całym
kompie.
2. Zamknąć sam dysk w jakimś pudełku wyklejonym tą matą (jak będzie trzeba,
to nawet podwójnie) - w kompie chłodniej, dysk _całkowicie_ odizolowany.

Mój dysk to Maxtor Diamond Max VL 40 5400 RDM.

Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie sugestie:)
Kzysio