problem z 2 dyskami na 1 taśmie...

Autor: Krystian J. (chrisjan_at_polbox.com)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 19:59:17 MET

Kupiłem okazyjnie mały dysk Seagata do przenoszenia danych, jednak po
podłaczeniu go jako slave do taśmy z dotychczasowym moim dyskiem (Samsung)
komputer wykrywa je poprawnie jednak po wykryciu nie ruchamia się dalej.
Próbowałem różnych konfiguracji połączeń (na drugiej taśmie jest CDRW i CD),
ale za każdym razem gdy podpiełem coś jako slave na taśmie z Samsungiem,
objawy były podobne. Natomiast nie ma problemu kiedy to Samsung jest jako
slave(niestety to rozwiązanie odpada bo ten dysk który dokupiłem jest zbyt
wolny i zbyt mały żeby pracować jako master)
Czy jest jakiś sposób aby zmusić dyski do prawidłowej pracy(Samsung-master,
Seagate-slave)??

Płyta MSI KT7 Pro2( w biosie wykrywanie dysków ustawione na Auto)
Samsung 4.3
Seagate Medalist 1.2

Pozdrawiam
i dziękuje z góry za pomoc