DTT 2200 + SBLive 5.1 - maly problemik

Autor: Amarot (man_q_at_wp.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 20:58:03 MET

Witam

Przeszukalem przez Google'a archiwum, ale nie znalazlem
nigdzie rozwiazania tego problemu. Otoz mam wspomniany
zestaw glosikow i DVD (Creative 1241E). Chce rzecz jasna
odpalajac filmy, wykorzystywac wszystkie 6 glosnikow,
a nie tylko 5. W PowerDVD wybieram w opcjach Audio SPDIF
Output i wszystko wydawaloby sie, ze jest dobrze - glosy leca
z centrala, czuje sie jak w kinie, tyle ze... w glosnikach slychac
trzaski, a dokladniej mowiac - stuki-puki. Mimo ze nie jestem
audiofilem, wylapuje je i przeszkadzaja mi w projekcji. Gdy
wylacze DMA dla DVD, znikaja, ale wowczas rzecz jasna
obraz jest lekko szarpany. W przypadku wybrania w opcjach
Audio DirectSound, owych trzaskow nie ma, ale wowczas
dzwiek nie leci przez centrala.

Co jest przyczyna powyzszego i jak usunac ten problem? TIA.

amarot
o o o o o
         o o o o o
Ouija board, would you you work for me?