Re: Co to za blad?!

Autor: Bogdan (bogdan_at_formica.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 18:24:57 MET

wynikalo by ze masz albo bledny zapis w rejestrze albo cos z magistrala PCI
Mozesz wycia w menadzerze urzadzen wszystkie te PCI HOLDER-y i z esetowac
kompa (wykryja sie na nowo), ewntualnie wytnij z rejesrtu cala galaz
HKEY_LOCAL_MACHINE\enum i po resecie wlacz wykrywanie nowych urzadzen
(zreszta komp sam ci to zaproponuje) po kliku resetach kompa wytnij
podwojnie zainstalowane sprzety te bez wykrzyknikow. Bobrze jest tez ustawic
w biose aby komp jeszce raz przydzielil przerwania dla szyn PCI i zasobow.

Bogdan