Re: MSI K7T266 Pro2 ATX KT266A SOCKETA DDR AGP 5PCI CNR ATA100

Autor: FSL (andpokorski_at_rogers.com)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 18:07:23 MET

Bardzo ale to bardzo smieszne ...
tzn.przykrecic wszstkie srubki to nie powinna sie krecic...??
nastepna rewelacja ..krecimy procesor nie plyte .. na to to nawet kopernik
by niewpadl
Czy w moim poscie widzisz cos o duronach ??
(nie interesuje mnie temat krecenia durona na tej plycie bo to by bylo
oczywistye nie wykorzystanie zasobow ) plyta jest na na ATHLONY I DDR'y jak
napisales i do tego wlasnie ma sluzyc .....