56000bps

Autor: wisniewski79_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 31 Jan 2002 - 17:48:09 MET

Panowie i (w co szczecze watpie) Panie.
Sprawa jest tego typu. jestem nieszczesliwym amonentem naszego "kochanego"
monopolisty i "dzieki" niemu kozystem z netu. Niedawno bylem zmuszony do zmiany
modemu Pentagram Omen na Zoltrix Sagitta (ten pierwszy nie trawil mojej plyty
glownej tj. ECS K7S5A) i zdziwilo mnie ze na poprzednim laczylem sie a netem z
predkosca 50666bps natomiast na nowym maks to 49333bps, niewiele myslac
postanowilem zmusiis moj nowy nabytek do szybszej pracy. I teoretycznie rzecz
birac udalo sie. W ustaieniach sprzety dotyczacych polaczenia dodalem takie oto
magiczne literki AT+MS=V90,300,33600,50000,50667. Po tym zabiegu polaczylem sie
z siecia i osagnalem 50667bps, zachecony tym wynikiem wpisalem
AT+MS=V90,300,33600,50000,56000 i powtorzylem eksperyment. Jakiez bylo moje
zdziwienie gdy ujrzalem polaczenie o predkosci 56000bps, z tego co slyszalem
jest to niemozliwe. Prosze o pomoc czy to sciema systemu czy fakt. Pozdrawiam.
Mateusz.
Wisniewski79_at_poczta.onet.pl