Re: SAMUNG SW-408B + NERO 5574

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 16:42:12 MET

"FizzMann" <FizzMann_at_scrypty.com> napisal(a):

>Mam nagrywarkę SAMUNG SW-408B z biosem M300. Jest problem pod Winowsem XP
>jak nagrywam CD to mi staje nagrywarka (nie swieci sie lampka) pasek postępu
>w nero nie rósza się a czas rośnie........ Co robic?

Dzis wlasnie walczylem w firmie tym problemem w 2 kompach. Nero stawal, w nagrywarce
nie swiecila dioda, a system na dosc dlugi okres czasu sie zamrazal.
Winowajca okazal sie wlaczony tryb Multi-Word DMA Mode 2. Po przelaczeniu
na PIO4 problem znika. Akurat w moim przypadku nagywarki byly dosc leciwe
i automatyczne ustawienia XP okazaly sie chybione.

Andy