pomocy!! karta nVidia TNT M64 się sypie

Autor: damiahn (damiahn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 16:24:35 MET

Ludzie - pomóżcie
Mam płytę główną Sono VK 2208 i kartę nVidia TNT M64.
Ktoś mi kiedys powiedział, że karta z chipsetem VIA nie współgra z Dronem.
Niestety miał racje i chociaż instalowałem jakies sterowniki ze strony VIA
to i tak dalej mi się karta zawiesza. Np. gram 10 min. w Empire Earth i
nagle stop - obraz zamraża, kiedyś latały mi "piorunki" po ekranie i ogólnie
jest kijowo i niestabilnie - nie tylko w tej gierce. Czy ktos może mi cos
poradzić na taki stan rzeczy?