norton ghost - partycja na cd

Autor: frytek (chwilowo-niema-adresu_at_debt.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 15:49:00 MET

czy może mi ktoś powiedzieć łopatologicznie, w jaki sposób zrzucić
partycję na kilka cd?

chciałbym zrzucić obraz partycji na drugą do image'u, ale podzielonego
na kawałki po 650 MB , które potem można by wypalić na kilku cd.

w programie nie widzę opcji wyznaczenia granicznej wielkości kawałka
image'u. doszukałem się tego w switchach, ale z kolei nie mogę odpalić
ghosta wsadowo. czytam i czytam tego helpa, już mi oczy wyłażą (małe
literki) i nic nie mogę wymyślić bo ghost upiera się, że src nie
istnieje.

mam jeden fizyczny dysk z partycjami w takiej kolejności: linux-boot,
fat32, fat32, linux-root, linux-swap.

chcę zrobić kopię windy, tj. zrzucić pierwszy fat 32 do pliku na
drugim fat32 w odcinkach 650 MB. jak ustawić opcje?

thx