Re: Wejscie Video na karcie gr. czy karta PCI do przechwytywania?

Autor: SS (ssobieraj_at_o2.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 14:06:06 MET

> no uzywaną to juz za 300 kupisz a jakoś wejscia będzie i tak duzo lepsza
!!!
> generalnie wejście na kartach graficznych czy tunerach TV to jest raczej
do
> amatorskich zabaw w zgrywanie 1:2 PAL

O przepraszam tutaj duzo zalezy od mocy procesora , kodeka i jakosci
sterownikow do przechwytywania .
Ja na Asusu Deluxe moglem zrzucac pelny PAL np: do MJPEG i kodekiem
firmowym Asusa , co ciekawsze teraz mam PixelView TV Pro i o dziwo moge
zrzucac pelny PAL do divx i mpeg2 bez problemow (Win ME) ...
Niestety sa to kodeki stratne tak wiec pewna degradacja jakosci wystepuje