Re: jaka drukarka z osobnymi wkladami

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 12:32:04 MET

Uzytkownik "Darek" <agap_at_optonline.net> napisal w wiadomosci

> chociiaz to nie najnowszy model to jestem zadowolony ze mojego canona
> bjc 6000, ale moze dlatego ze jestem zwolennikiem canona i pojemnikow
> z pojedynczymi tuszami (przedtem bjc 610 ale glowica padla, a koszt
> nowej glowicy to cena nowej drukarki - w 6000 nowa glowica z trzema
> tuszami to 40$ a nowa glowica do 610 bezposrednio od canona to
> 139$!!!)

To ciekawe bo ja swojego Canona 6100 mam ochote czasami wyrzucic przez okno,
strasznie halasuje, jak nic nie drukuje czasami sam sie wlacza i kreci
silnikami przez 5 min. Czasami cos zle wydrukuje. Fakt ze tani jest tusz ale
moim zdaniem Canon 6XXX to zlom, najgorsza drukarka jaka mialem.

Remek