Re: Polski gaescheft w stylu Alstora

Autor: Dariusz Brzeziński (NOSPAMdariusz.brzezinski_at_implozja.kalisz.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 10:34:07 MET

On Wed, 30 Jan 2002 17:22:03 GMT, "R.B."
<mailto:robert.bargiel_at_pandora.be> wrote:

>naprawiono. Czesto zdarza sie, ze pan podlubie srubokretem na zapleczu i
>nastepnie wmawia ci ze wyslal urzadzenie do fabryki.

tak wlasnie bylo w tym przypadku - nagrywraka wrocila oklejona jakimis
"plastrami"? i opisana flamastrami....

Ostrzegam przed "serwisem" Alstora.... zdjae sie, ze moja amibcja
stanie sie i celem zycia informowanie potencjalnych klientow tej
firemki by zastananowili sie czy dobrze robia kuoujac cos u nich !

Dariusz Brzeziński
http://www.implozja.com
http://www.implozja.kalisz.pl