Re: Jak wylaczyc kodekAC97

Autor: cut (zozna_at_centras.lt)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 10:21:44 MET

wzrak nastukał dnia 31 sty 2002 coś takiego:

> System WINDOWS98
> Tez to robiłem ( wyłączałem w BIOSie i autoexecu )
> Wstawiłem kartę dzwiękową do PCI - FM801 - uzyskałem z tego
> tylko midi i audio - nie było wav
> . Mimo ze tez stosowałem rózne opcje wlacznie z wyłączaniem w
> BIOSie i autoexecu karty VIA itp.
> Czy może to byc wada płyty głownej
> wzrak
Jak widzę wszystkie sposoby wypróbowane. Można by jeszcze wyrzucić z
rejestru wszystkie urzadzenia audio i spróbować na nowo zupełnie
zainstalować.
Ewentualnie przychodzi mi do głowy najprostsze rozwiązanie. Czy czasem
w regulacji głośności nie jest zaptaszone "wycisz" przy wave albo
przesunięty jest na sam dół przesuwak.

--
/|\ Zozna (Marek Sosno)    zozna_at_centras.lt
/|\ 		GaduGadu 440358    ICQ UIN 105627430