zrobic z geforce hiperrakiete quadro !!!!

Autor: Wojciech Mech (mech_woj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 12:09:08 MET

witajcie
dla odwaznych:
http://www.tweakhardware.com/guide/quadro/

jesli cos komus wyjdzie dajcie znac jaka roznica

moze znajdzie sie mondrzejszy ode mnie i podpowie mi jak przerobic Pixelview
Geforce 2 MX SDRAM

mi sie cosik nie zgadza - tam gdzie nie mialo (chyba) byc rezystorow cosik
siedzi

a i jeszcze - podobno jest program ktory moze zasymolowac taką przerobke (na
prubę) - moze ktoś znajdzie

Pozdr.
Wojtek
ps
piszcie tez na priv'a bo tu niestety nie czesto ( a szkoda) zaglądam