Re: Myszki optyczne

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 07:49:14 MET

Użytkownik "McT" <mctwist_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Rzeczywiscie nie jednak czasami sa denerwujace gdy np kursor ma przeskoki
> gdy jej nie dociskasz mocno

chlopie to co Ty masz za musze ...

ja mam Logitecha MauseMan USB od samego poczatku jak sie tylko na naszym
rynku pojawil
i ta mysz jest poprostu the best
pracuje bez pada na biurku z imitacja debu no i ma w zwiazku z tym takie
pory - rowki ale mojej myszy to wcale nie przeszkadza a nawet wiecej moga ja
poniecsc lekko do gory i nadal dziala

do pelni szczescia brakuje mi jeszcze tylko braku kabelka ale jak ja
kupowalem mysze to nikt nie myslal w polsce o myszce bezprzewodowej
optycznej a teraz szkoda mi kupowac nowa mysz skoro ta maja nadal dziala
jakby byla zupelnie nowa ...

--
Eathan
eathan_at_irc.pl