PILNE! W98 - blad ochrony.

Autor: Proximm (proximm_at_interia.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 01:42:15 MET

Zagadka? Kto odgadnie?
Nie wiem co jest grane, pierwszy raz mi sie to zdarza. Otoz jest plyta
P6VXAT (ECS), procesor PC850, RAM 128, Riva TNT 2 + W98SE. Czyli moja
codzienna instalacja, z tego samego krazka, z tymi samymi
ustawieniami, na tym samym sprzecie.
Gosc na tym sprzecie ma bezposrednio podlaczone SDI (COM2), drukarke
HP LJ 1100 (LPT1), kase fiskalna POSNET (ten pierwszy z trzech typow,
taka kwadratowa) na (COM1). Gosc korzysta z Outlook, ma duzo
wiadomosci, pareset, ksiazki adresowej, Office 2000, programu
fakturujacego dosowego pracujacego w tle, programu Rainbow, sluzacego
do aktywacji telefonow (poniewaz jest to w salonie Plus GSM :), Gadu
Gadu. Calosc przelecialem antywirem (NAV2002) z aktualna baza wirusow,
testowalem pamiec i dysk Fix-It'em 4.0, nawet wymienilem oba
profilaktycznie. Upgradowalem BIOS z v1011 do v1013. NIC.
Za kazdym razem, podczas NORMALNEJ pracy, czyli roznych czynnosci
nagle Windows sie wiesza, wyskakuje niebieski ekran, po restarcie juz
Windows lezy, gdyz pisze i w trybie normalnym i awaryjnym, iz "Blad
ochrony Windows, nalezy ponownie uruchomic Windows". Za pierwszym
razem pisalo tez, iz VMM32.vxd uszkodzony lub brak. Podmienilem go
recznie, nie pomoglo. dearchiwizowalem rejestr - nic. Po swiezej
instalacji W98 usuwalem Fix-It'em bledy w rejestrze - nie pomoglo.
Efekt byl taki, ze zaplacilem juz jakies 7 zlotych za parkingi,
instalowalem system 3 razy, z tymi wszystkimi pierdolami, a nic nie
pomoglo i juz mam serdecznie dosc, zas klient, jak to klient klnie mi,
co i tak rozumiem.
Nadmieniam, ze w BIOS'ie w sekscji Power Managment funkcja ACPI jest
na DISABLED (defaultowo jest na enabled), gdyz inaczej komunikacja
tego dziwnego programu fakturujacego z POSNET'em nie bedzie mozliwa.
Nadmieniam rowniez, ze wczesniej byl komputer, tylko nieco gorszy i
wszystko normalnie chodzilo. A moze to plyta? A moze wersja Windowsa?
Moze zainstalowac zwykla 98? W kazdym badz razie kazda instalacja tego
wszystkiego kosztuje mnie 4 godziny mojego cennego czasu i to jeszcze
w ramach gwarancji :((
PLEASE HELP!! Bo ja juz rozstroju nerwowego dostaje!

--
Pozdrawiam
Proximm