Re: Problem z HP 930c???????

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 00:22:15 MET

Użytkownik "Kundum" napisał w wiadomości:
> Wygladaja tak jakbys patrzyl na rysunek majac z 3 promile alkocholu we
> krwi.lub zakrpione oczy kroplami lub katarakte!!
> Strone w najnizszej jakosci drukuje z 10 min w najwyzszej z 30!!!!!!

Z opisu (chodzi oczas bo 3 promili nie miałem ani katarakty :)) wnioskuje że
masz ustawiony zły rodzaj papieru w ustawieniach drukarki. Po czasach jakie
podajesz mozna przypuscić że masz ustawiony papier photo lub jakiś inny
podobny do fotograficznego. Jeśli używasz Windowsa to wejdź na start ->
ustawienia -> drukarki lub panel sterowania -> drukarki i tam ustaw
prawidłowo typ papieru (powinien być standardowo - zwykły papier).
Napisz czy to pomogło.

Serwiz