Re: GeForce 2 MX

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 00:07:48 MET

"'Raf256' Rafal Maj" <raf256_at_szybkapoczta.pl>, wrote in

> Właśnie założyłem najnowsze detonatory do GeFeforce 2 MX. Po restarcie
> system nie chciał sie włączyć, zgłaszając bład (podczas ładowania,
> jeszcze w trybie tekstowym) - nie można przydzielić pamięci trybu
> rzeczywistego dla urządzenia IOS.

a) NTG lepiej pytanie by bylo zadac na grupie poswieconej Twojemu
systemowi oprecyjnemu.
b) napewno zainstalowales sterowniki do Twojej wersji OS?
c) skasowac recznie pliki z detonatorami albo recznie wybrac podczas
instalacji starsze detonatorow.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!