Skaner-dziwny objaw

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 23:31:12 MET

Mam u siebie skaner Primax Colorado 600p.
Używam go dosyć rzadko i ostatnio stał dosyć długo
(ok. 2 miesięcy) bezczynnie. Dzisiaj musiałem go uruchomić
i nagle okazało się, że coś jest nie w porządku. Wkładam białą
stronę maszynopisu a Primax skanuje mi coś w wielu kolorach.
Wyglądało to tak jak bym tę stronę skanował przez jakąś
pokolorowaną folię. Początkowo myślałem, że nawalił
sterownik, ale okazało się, że tak samo jest pod dwoma
systemami (WinXP i WinME). Czyli wynikało, że jest
ewidentna wina skanera. Po kilku uruchomieniach wszystko
wróciło do stanu normalnego i teraz skanuje dobrze.
W związku z tym mam następujące pytanie:
Co mogło się w skanerze schrzanić, czy mogła to być
wina zakurzenia jakiegoś elementu (chociaż nie wiem jak
ten kurz mógłby się tam dostać) ?

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl