Re: Opinie na temat dysków

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 23:06:48 MET

"iR" <USUŃTO.ir_at_skrzynka.pl>, wrote in news:a38cll$moe$1_at_news.tpi.pl:

> wyrazilem tylko swoja opinie :-)

Trzeba wtedy dopisac IMO :-)

> a moje dotyczczasowe doswiadczenia z nimi sa jak najbardziej pozytywne,
> czego nie moge powiedziec o dyskach ibm i seagate

Do IBM moge przyczepic sie tylko do DTLA.
Jesli chodzi o seagaty to dobry seagate nie jest zly. Co prawda kiedys
dyski byly mniej awaryjne ale teraz nie jest az tak zle :-)

> hehe, tu sie z toba nie zgodze ;-)

To byl... delikatny sarkazm :-)

> ale maja za to dobre monitory i pamieci ..

A nawet bardzo dobre.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!