Re: Hercules Kyro2 64Mb na sprzedaż ...

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 22:58:17 MET

<Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl>, wrote in

> Widać że brak ci kultury ...

Zieff...

> Pozatym nikt ci nie każe czytać mojego ogłoszenia i jeśli nie masz nic
> ciekawego do przekazania to sam nie spamuj bo woadomośc którą ty
> wysłąłes jest taka sama co ja , jest to zwykły spam ...

Odwracasz kota ogonem. Jak wyslales pierwszy spam to dostales ode mnie
informacje na priva, zebys wiecej nie spamowal. To zamiast ladnie
przeprosic i obiecac ze sie to wiecej nie powtorzy pyskujesz...

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!