Re: Creative SW320 retail

Autor: Faraon (faraon_at_bocznica.org)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 22:42:05 MET

gawda napisał(a):

> Czy ten zestaw jest godny uwagi? Mogę go miec za 280zl.
> Jezeli ktos go posiada, to prosze o opinie na jego temat.

Od ubieglego piatku go mam ;) Za 239+ przesylka z www.balta.pl.
Zerknij na ich strone - jest tam moj komentarz.
Zasadniczo - jestem zachwycony ;) Non stop sa wlaczone i graja
albo mp3 albo plyty - do tej pory mi sie to przy kompie nie
zdarzalo ;) Na tej stronie sa tez fajne Logitech Soundman S-20
za 299, ale wedlug informacji z epinions.com dzwiek w nich
slabszy - ale wygladaja kosmicznie...
Jakies pytania - priv.

--
Faraon Nieprzyjazny
Nieprzyjazny? A morde taka masz pocieszna...