co to za UPS??

Autor: Krystian J. (chrisjan_at_polbox.com)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 18:37:05 MET

Może ktoś miał kontakt z takim modelem i powie mi co to za firma go
wyprodukowała...
Generalnie jest na nim stikers Optimusa więc to on go pewnie dostarczał na
Polskę.. Model jest z przed 3-4 lat...z tyłu złącze szeregowe(z napisem
remote port), bezpiecznik(AC FUSE 3A) i jedno gniazdko. Z przodu tylko jedna
dioda(na czarnej plakietce z opisem sygnałów). Napisane jest też na tej
plakietce MODEL: UPS-400-A. Tyle o nim wiem bo naklejka z nazwą firmy
niestety znikneła...:((

Poza tym co zyskam jeżeli połącze go przez ów remote port do pc (bo chyba do
tego służy) czy będzie monitoring baterii, a może będe mógł wyłączyć te
denerwujące piski)

Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
KJanik