Re: Pomóżcie - Virtual Dub nie nagrywa dźwięku

Autor: Toper (toperek_at_interia.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 11:17:58 MET

> w jakim okienku jest dzwięk ??
po prawej stronie jest okeinko z lecącymi cyferkami ile juz się nagrało
video i audio. No więc tam jest że niby transfer idzie.

> to kichowato zmieniałeś bo trzeba było przestawić na LineIn i nie ruszać
!!!
DOBRZE ZMIENIAŁEM, nie bawię się tym od wczoraj.

> chce
:-(

> zostań przy VirtualDub dzwięk nagrywania uaktywnić LineIn nie microfon
!!!\
Próbowałem i tak i tak.

> i na początek ustaw kodeki audio w VidtualDub'ie na PCM Wav - potem mozesz
> popróbować mp3 !!!!
> jeśli słyszysz dziwek przy nagrywaniu - znaczy masz auaktywniony dzwięk z
> karty TV to naprawdę wystarczy tylko dobrze ustawić żródło nagrywania !! a
> głośność daj dużą!!!
Dziękuję za dobre rady, ale to to już sobie dawno sprawdziłem, obadałem i
NIC!!!
Wiem, że jak słyszę ten pieprzony dźwięk to on musi się nagrywać, ale go NIE
MA!!!

Pozdrawiam
Toper