Re: wrazenie wklęsłego obrazu

Autor: Marcin Kompanowski (komarc_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 19:37:09 MET

W poprzednim odcinku (Sun, 27 Jan 2002 21:44:31 +0100):
 Psych powiedzial(a):

>ze zwykłego monitora przesiadłem sie na flatrona i ja tez mam wrazenie ze
>obraz jest wklęsły ;) no moze teraz juz nie, ale po podłaczeniu wrazenie
>było ogromnie. Zastanawia mnie czym to jest spowodowane ? budową i
>działaniem kineskopu, czy budową oka.

moze wynika to z przyzwyczajenia do "wypuklej banki". do tej pory probowales
swemu mozgowi przetlumaczyc ze taki obraz powinien byc plaski. gdy teraz
pokazales mu faktycznie plaski, skorygowal po swojemu i przekazal ci ze ogladasz
cos wkleslego :)

to tylko taka moja teoria, bez podstaw naukowych :))

--
Marcin Kompanowski
mailto:komarc_at_-nospam-.poczta.onet.pl